Tuesday, June 12, 2007

OLD BLOAT'S WORST HOUR: SOPRANOS

I have to admit. I've never been that big a fan of The Sopranos. To me, it was mostly melodrama with a perhaps inspired mishmash of prior mafia movies and shows driving it forward. But, at the very least, it had a animal energy to it in the early years.

But it's jumped the shark for awhile now, probably at least two seasons, and the glimpses I got this year didn't change that opinion much. Tony Soprano (aka "Old Bloat") has been huffing and puffing his way around the stage wherever the writers wanted him for awhile now. Seeing Old Bloat smother his dying son just seemed like a rote action, frankly.

However, it's the ending to this final season that made me nauseous. The total lack of irony in the ending, the nausea-inducing playing of Journey in the background, the black wall of closure that leaves Old Bloat and his family looking like, hey, your All American Family. Because showing the true ending of Old Bloat would be too true to the beginnings of the show. Because, like Six Feet Under (or heck, even like Seinfeld), the creators of The Sopranos began to believe their own press clippings. They clearly thought they had to deliver Profound, not Fitting. And in doing so, they betrayed whatever was good about the show.

But, like I said, the Sopranos has been that way for a long time. A crime drama from the mafia family's point of view that began to think it was Shakespeare or something.

Still, this wasn't nearly as bad as the interminable end to Six Feet Under, which Ann and I were laughing during, as we get to see all of the characters' deaths, one after another, sometimes in really crappy old-person makeup.

Death sped up is just slapstick. Death deferred, as in The Sopranos, is gratuitous lack of gratification.

Jeff

12 Comments:

At 11:46 AM, Anonymous Anonymous said...

Seeing Old Bloat smother his dying son

nephew

i loved the show, but i totally agree with your summation: the ending was very unsatisfying.

 
At 9:27 AM, Blogger Mike Arnzen said...

"Death sped up is just slapstick." YES!!!

I actually enjoyed the finale of 6'under...thought it was a bit to smug with its own cleverness, but it was still a fitting end frame to a show that showcased a framed death in each episode's opening sequence.

Mike Arnzen, now soliciting at: www.myspace.com/arnzen

 
At 2:03 PM, Anonymous Anonymous said...

Uhhhh, that wasn't AJ that Tony smothered, it was his cousin, Christophuh.
Kit

 
At 5:14 AM, Anonymous Anonymous said...

OP. DR. TEOMAN DOĞAN
ESTETİK PLASTİK CERRAHİ UZMANI
estetik,burun estetiği, göğüs estetiği, plastik cerrahi

Estetik cerrahi sohbetleri

“En muzur sorular”

Biliyorsunuz estetik cerrahi artık çok popüler oldu. Ayıplar kalktı, burun estetiği sonrası alçılı burunlar ile alışverişe çıkmak neredeyse “havalı” oldu. Biz estetik cerrahlara da ilgi dorukta. Her ortamda köşelere çekilip soru yağmuruna tutuluyoruz. Lütfen yanlış anlaşılmasın, hiç şikâyetçi değilim bu durumdan. İşte en hoşuma giden sorular ve bu sporular etrafında gelişen sohbetlerden bazıları: Estetik cerrahi, Estetik

* “Ben aslında estetiğe karşıyım” diye başlayan sorular, favorim. göğüs estetiği

Bazen, “Evet ben de karşıyım” diyorum (!)… estetik

* Eşimin haberi olmadan göğüslerime silikon taktırsam ne olur?” ya da “Şu yağları alsanız eşim anlar mı?” sorusu da zor bir soru.

“Anlamazsa eşinizi lütfen boşayın” demek en dürüst yaklaşım olur ama her zaman bu kadar açık sözlü olamıyor insan. estetik

* “Ben kaç yaşındayım sizce?” estetik

Bu cevap vermeyeceğim diye tövbe ettiğim bir sorudur Estetik. Eğer doğru söylersem büyük bir alınganlık oluyor, hele ki fazla söylersem yandım. Ama tersi olur da genç bir yaş ağzımdan çıkarsa bu seferde işe yaramaz bir plastik cerrah olduğum düşünülüyor. Gerçi bu gene de size küsülmesinden daha iyi. estetik

* “Çok genç gözüküyorsunuz, kaç yaşındasınız, kaç ameliyat yaptınız?” estetik

Kırkıma geliyorum estetik. Her on senede 10 kilo alıyorum ve artık sörf yaparken bile yaşlandığımı hissediyorum. Oğlum baba “Başın niye kel ?” diyor. Ameliyatlar, kaç ameliyat yaptım ben de bilemiyorum Estetik Cerrahi. Binlerce. Bazen düşünüyorum, ne kadar çok ama ne kadar kadar çok insanı ameliyat ettim. Depremden sonra bir tek günde irili ufaklı 12 ameliyat yapmıştım. Genç gözükmek yine de iyi bir şey. Bu sorudan memnunum.

* “Teomancım sence benim göbeğime estetik lazım mı?”

Uzun bir masa, bir akşam yemeği, gayet nezih bir restoran. Soruda bir sorun yok, sadece bir hanımın göbeğini burada açması ilgi çekiyor. Sanki herkes bize bakıp beni tanıyor ve “cık cık” yapıyor gibi hissediyorum.

* “Sizde Burun estetiği var mı?

Yorum yok!

* “Amerika’dan mı geldiniz?”

Efendim ben bütün ihtisasımı burada, ülkemde yaptım, diplomalarımı hep buradan aldım. Sadece belli dönemlerde gittim Amerika’ya, iyi bulduğum büyük hocaların yanına gittim, belli konuları özellikle öğrenmek için. Her seferinde de ülkeme geri geldim.

* “Eşinize estetik yaptınız mı?”

Hayır ihtiyacı yok.

* “Ben sizin anneniz olsam bana bu estetik ameliyatını önerir miydiniz?”

Evet önerirdim. Prensip olarak anneme önermeyeceğim hiç bir şeyi size de önermem. estetik

* “Hangi ünlüleri ameliyat ettiniz? N’olur söyleyin bakın aramızda kalacak”.

Bu genellikle röportaj sorusudur ve teyp ya da kamera basbayağı açıktır estetik. Cevabım da sabittir. “Ünlülerde insan, onların da hasta mahremiyetleri var. Nasıl size söylerim? Sakın yanlış anlamayın aramızda kalacağına elbette eminim.” estetik

* “Hangi ünlüleri güzel buluyorsunuz, örneğin X in dudakları sizce altın oranlara uyuyor mu?” Estetik

Eyvah. Ben genellikle bu ünlüyü tanımıyor olurum. Muhtemelen ben ameliyattayken ünlenmiştir ve ben yine ameliyattayken çeşitli skandallar ve aşk üçgenleri içerisinde ünü pekişmiştir. Hülya Koçyiğit, diyorum bu soruya Estetik. Benim en çok beğendiğim ünlü o. Hele ki en eski filmlerinden birisini seyrederseniz bir insanın ne kadar güzel olabileceğine hayret edebilirsiniz. Aynı şey Cüneyt Arkın’ın en erken filmleri için de geçerli. Gerçekten mükemmel! Estetik

* “Benim burnum ameliyatlı mı? Bakalım bilebilecek misiniz?” Estetik

Bu da tövbe ettiğim bir soru. Evet derseniz sizden nefret edilecektir, hayır cevabı ise listeden silinmenize neden olur.

* “Ben estetik burun estetiği yaptıracağım, kimi tavsiye edersiniz?”

Çok moral bozucu bir soru. Güvenilmemek, hatta yok farz edilmek çok zor. “Sizi Amerika’ da yanında çalıştığım hocam var ona yollayayım” diyorum, “dünyanın en iyisidir”. Bu cevapla bir derece durum düzelebiliyor.

* “Bütün estetikli burunları ben anlıyorum, hepsi çok kötü”.

Peki ya anlayamadıklarınız da varsa? Belki çevrenizde ki birçok insanın burnu ameliyat edilmiş ama siz fark etmiyorsunuz.

* “Ben estetik botoksa karşıyım”. “Neden karşısınız? , “Çünkü maske gibi yüzleri oluyor, hemen anlıyorum ben”.

Peki Estetik botokslu olduklarını nereden biliyorsunuz? Belki bu gördüğünüz ve beğenmediğiniz yüz şeklinin botoks ile ilgisi yok, ki gerçekten de yok. Bana kızıyorlar. “Yok yok var, ben biliyorum, maske yüz oluyor” cevabını alıyorum genellikle. Bu safhada bir şey söyleyemiyorum.

Mesleğimi çok seviyorum. Herhalde başka hiç bir işi bu hevesle yapamazdım ve estetik plastik cerrah olmasam kendimi eksik hissederdim. Sadece yaptığımız bu işin bilimsel temelleri olduğunu ve gerçekten çok emek vererek bu yere gelebildiğimizi anlatamamak bazen zor oluyor. Ama bu da bizim işimizin bir parçası. Siz yine de bana sormak istediğiniz her şeyi sorun estetik . Sorunuzun içten ve gerçek olacağını biliyorum. Ameliyattan başımı ilk aldığım zaman sizi cevaplayacağım. teoman doğan

 
At 9:07 AM, Blogger filmler said...

Yüzlerce film türü üzerine aynı anda yayın yapan karmaşık sitelerden sıkıldınız mı artık dilediğiniz kategoride film hakkında bilgi almak için direkt olarak onunla ilgili kurulmuş olan sinema blog sitesini kullanabilirsiniz örneğin aşk filmleri blogunda en romantik aşk filmlerini inceleyebilirisiniz. Yine aynı şekilde Aksiyon Filmleri adresinde tüm zamanların en kaliteli macera ve aksiyon filmlerini görebilirsiniz. Eğer filmleri türkçe dublaj veya altyazılı olarak izlemek istiyorsanız turkce film adresine mutlaka bir göz atmalısınız.. Cahil Periler isimli aşk filmi hakkında yapılan güzel bir inceleme yazısını okumak için cahil periler adlı konuyu görmenizde yarar var..

 
At 12:51 AM, Blogger Unknown said...

يتم فك المكيفات مع التأكد من حبس غاز الفيريون الموجود بالمكيفات تم يتنظيف الفلاتر فى حال كانت معبأة بالغبار ثم يتم تغليف المكيفات بالرول الناعم ويوقم فريق النقل بتحميلها ف السيارات ووضعها بطريقة امنه.
شركة نقل اثاث ببريدة - شركة نقل اثاث بخميس مشيط - شركة نقل اثاث من الرياض الى عمان - شركة نقل اثاث من الرياض الى البحرين
يتم تحميل الاثاث بواسطة العمالة المدربة على طرق حمل الاثاث بطريقة صحيحة مع الوضع فى الاعتبار الثبات وعدم الاهتزاز اثناء صعود وهبوط الدرج "السلالم العلوية" حيث ان هذه العمالة ترتكز على القدم وبالتالى فهى اثبت بكتير من الارتكاز على الظهر الذى قد يسبب الاما عظمية للعمال لذلك تم تدريبهم على الحمل بالارتكاز على القدم مع وجود عجلات الجر التى تتحمل اكثر من 200 كيلو وزن فى حالة الثلاجات العائلية.
يتم تحميل الاثاث بالترتيب حسب الاحجام فى السيارات الى جانب وضع الاثاث بطريقة منظمة لمنع الكسر والتجريح للاثاث اثناء حركة السيارات المجهزة تماما حسب الطرق الاحترافية فى نقل الاثاث مع وجود سائقين يتمتعون بالصبر الشديد اثناء القيادة ومعرفة كم المسئولية التى تقع على عاتقه وبعد وصول الاثاث يتم نزع التغليف بطريقة صحيحة ويقوم الفنى بتركيب اثاث ويقوم فنى الصيانة بتركيب المكيفات مع التأكد من عملها بطريقة صحيحة وبعد التأكد الكامل من عملية التركيب يتم تسليم العميل الاثاث ويقوم العميل بدفع مستحقات النقل وارسال ورقة التقييم الى الادراة عن طريق برنامج whats app الشهير من خلال تصوير ورقة التقييم.
شركة تركيب ثريات بالرياض - شركة تركيب ستائر بالرياض - تركيب غرف نوم ايكيا بالرياض - تجميع اثاث ايكيا بالرياض

 
At 3:40 AM, Blogger Unknown said...

شركة قمة الدقة للخدمات المنزلية
شركة تنظيف بالجبيل هى شركة من أهم شركات التنظيف بالمنطقة وذلك لكونها تمتلك أحدث المعدات الخاصة بالتنظيف وتتميز كذلك شركة تنظيف فلل بالجبيل
اهم شركة تنظيف منازل وفلل بالجبيل نظافة مثالية داخل افضل شركة تنظيف بالجبيل اتصلوا بنا دوما تجدوننا فى خدماتكم 24 ساعة.

 
At 8:58 AM, Blogger الصفوة جروب said...

افضل شركة تنظيف بالقطيف تقدم خدمات نظافة متكاملة علي اعلي مستوي بدقة وجودة ومواصفات قياسية واسعار تنافسية فتعد الشركة الاولي بالقطيف لتقديم خدماتالتنظيف بجودة وسعر مثالييينفهي خير مثال لراغبي الحصول علي نظافة شاملة مع التعقيم وباسعار مناسبة

شركة تنظيف بالقطيف
شركة تنظيف منازل بالقطيف

______________________________________________________________________________________________________________________


شركة كشف تسربات المياه بالقطيف
شركة تنظيف مجالس بالقطيف
شركة تنظيف خزانات بالقطيف
شركة شفط بيارات بالقطيف

 
At 11:28 AM, Blogger لمار للتسويق الالكتروني said...

شركة تنظيف بالبخار بدبي نحن شركة متخصصة في تنظيف الأدوات المنزلية الحديثة في دبي.
وهي تعتمد على أفضل طرق التنظيف الحديثة من خلال الآلات والأجهزة التي تحافظ على تنظيف المواد الخام للأثاث.
تقوم شركة التنظيف في دبي بتنظيف الأفران والسجاد والموكيت بدقة وسرعة. تدريبهم على أفضل طرق التنظيف.
شركة دبي للبخار لديها طرق دقيقة وسريعة وعالية الجودة
وهو يختلف من حيث نوع المواد الخام المستخدمة في التصنيع وكل نوع لديه طريقة للتنظيف لمنعه من التلف لهذا نراجع الأنواع المختلفة للحبيبات وكيفية تنظيفها من خلال عمال شركة تنظيف في دبي:
شركة تنظيف بالبخار في دبي
شركة تنظيف بالبخار بالشارقة
شركة تنظيف بالبخار في عجمان
شركة تنظيف بالعين
شركة تنظيف مباني بابوظبي
شركة تنظيف المباني برأس الخيمة
شركة تنظيف مباني بالشارقة
شركة تنظيف مباني بعجمان
شركة تنظيف مباني بالعين
شركة مكافحة حشرات عجمان

 
At 3:14 AM, Blogger محمد على said...

خدمات شركة ركن كلين للخدمات المنزلية بالرياض
تنظيف كنب بالرياض
تنظيف موكيت بالرياض
تنظيف سجاد بالرياض
تنظيف فلل بالرياض
تنظيف شقق بالرياص
تنظيف خزانات بالرياص

 
At 4:44 AM, Blogger عبد الله محمد عبدالله said...

شركة تنظيف مكيفات بالرياض
شركة تنظيف مكيفات السبلت بالرياض
افضل شركة تنظيف مكيفات بالرياض
تنظيف مكيفات بالرياض


 
At 2:17 AM, Blogger آدم said...

شركة تنظيف منازل بالاحساء
شركة تنظيف مكيفات بالاحساء
شركة تنظيف موكيت بالاحساء
شركة تنظيف خزانات بالاحساء
--------------------
شركة رش مبيدات بالاحساء
شركة مكافحة حشرات بالاحساء
شركة مكافحة الصراصير بالاحساء
شركة مكافحة النمل الابيض بالاحساء

 

Post a Comment

<< Home